+48 71 716 53 51/ info@positionmaker.pl

Firma w mediach społecznościowych

Sposób, w jaki korzystamy z internetu ewoluuje w kierunku personalizacji i większego zaufania do wyników wyszukiwania. Internet jest zupełnie inny, niż jeszcze 2-3 lata temu. Nawet dla pokolenia dzisiejszych 30-40 latków obecność w sieci jest równie naturalna co czytanie książki, czy oglądanie telewizji. Znacząco rośnie doświadczenie internautów, którzy bardziej świadome korzystają z zasobów online. Potrafią odpowiednie przeglądać i wybierać oferty, w które klikają.


Zaprezentuj twarz firmy


Nowoczesne firmy starają się sprostać oczekiwaniom odbiorców, dlatego coraz częściej właściciel staje się jednocześnie publiczną twarzą firmy. Umożliwia to pokazanie odbiorcy, że ma do czynienia z realnymi osobami, a nie mechanizmami firmowymi. Wystarczy rzut okiem na portale jak Linkedin czy GoldenLine, by zobaczyć, jak wiele osób skłania się ku budowaniu spójnego wizerunku wokół marki. Dzięki obecności w mediach społecznościowych wzbudzają większe zaufanie, mogą „wyjść do ludzi”.


Rejestracja prywatnego profilu na biznesowych platformach społecznościowych daje wymierne korzyści. Tym bardziej, że nie musi być to profil na bieżąco aktualizowany. Działa on bardziej jak wizytówką, którą posługujesz się w sieci. Z perspektywy pozycjonowania warto przyglądnąć się nowej opcji udostępnionej przez Google. Umożliwia ona połączenie strony firmowej z prywatnym kontem Google+. Dzięki temu w wynikach wyszukiwania Twoja strona może wyglądać następująco:

 

Pod tytułem strony pojawia się zdjęcie (1) oraz bezpośredni odnośnik do profilu na Google+ (2). Klient już na poziomie wyników wyszukiwania poznaje osobę, z którą będzie współpracował. Firma przestaje być anonimową marką, a zyskuje realną twarz.

Jakie daje korzyści?

  • Przede wszystkim przyciąga wzrok! Na razie to całkowita nowość, więc liczba firm korzystających z tego rozwiązania jest marginalna. Twoja strona, nawet będąc niżej notowana, natychmiast rzuci się w oczy.
  • Niewątpliwie wzbudzi zaufanie, nie tylko samym zdjęciem, ale faktem, że użytkownik od razu ma dostęp do podstawowych informacji o właścicielu firmy. Wie, że przedsiębiorca jest zweryfikowany przez Google.
  • Strona zweryfikowanego użytkownika jest również bardziej zaufana dla algorytmów Google.
  • Nadają marce rzeczywisty wymiar, buduje wizerunek właściciela, który jest blisko swoich klientów i nie ma problemów, żeby się z nimi komunikować.
  • Powyższe elementy bezpośrednio przekładają się na wyższe pozycje i zwiększenie ruchu na stronie.

Rzetelna Firma
W3C HTML 5 Validation