+48 71 716 53 51/ info@positionmaker.pl

Zmiany w AdWords

AdWords jest dziś jednym z najpopularniejszych mechanizmów w Google. Dzięki niemu użytkownicy mogą znaleźć konkretnie interesującą ich informację, a firmy reklamować się. Dzięki niemu wiemy jakie frazy cieszą się większą popularnością – wyszukiwaniem , a które nie. Do tej pory nie można było znaleźć odpowiednich wyników, jeżeli wpisaliśmy złą frazę. Frazę która nie była zgodna z ustaleniami AdWords. Dlatego też Google AdWords , postanowiło wprowadzić kilka szczególnych zmian, które mają ułatwić nam korzystanie z wyszukiwarki Google. W połowie maja wpisywane przez nas słowa powinny być odpowiednio dopasowane do wyników wyszukiwania, bez względu na to w jaki sposób je wpiszemy. Nie będzie zauważał błędów w pisowni i liczby mnogiej tak jak dotąd. Jest to na pewno dobre rozwiązanie dla osób mających problemy z poprawnym pisaniem.
Zmiany te będą bardzo korzystne dla użytkowników jak i reklamodawców. Wiele ludzi na całym świecie wpisuje frazy z błędami ortograficznymi czy fleksyjnymi i wyniku pokazywane w wyszukiwarce nie są ściśle związane z konkretnie interesująca informacją. Dzięki tej możliwości -to się zmieni. Szacuje się, że co najmniej 7% zapytań posiada błąd ortograficzny. Tak więc postanowiono coś z tym zrobić.
Dawniej reklama AdWords była przypisana tylko do określonej frazy np. „ domek w górach” dziś wpisując słowa kluczowe w liczbie mnogiej i z błędami pokaże się reklama Google AdWords. Nawet przy doskonałej pisowni dwoje ludzi może poszukiwać tego samego ale wpisując różne frazy „ zabawka dla dziecka „ „zabawki dla dzieci” wyskoczą całkowicie inne strony. Problem ten był już dawno zauważalny, dlatego Google postanowiły to zmienić. Zmiany już w maju.


Przykład
1. „domek w górach”
2. „domki w górach”, „domi w górach”, „domki w gurach” itp


Przedstawione powyżej warianty pokazują różnice jakie będą zastosowane już za kilka tygodni. Jest to na pewno bardzo dobre rozwiązanie dla użytkowników, którzy nieprecyzyjnie wpisują zapytania. Firmy czy osoby korzystające z reklam w Googlach na pewno będą mieć większe pole do zaprezentowania siebie, jednak trzeba się liczyć z wyższymi kosztami za taką przyjemność. Jednak warto zauważyć, że takie zmiany mogą przyczynić się do zwiększenia liczby kliknięć co tym samym daje więcej klientów. Należy pamiętać, że wyniki mogą się różnić w zależności od reklamodawcy.

Zalety
- Bezproblemowe wyszukiwanie informacji
- Znalezienie informacji poprzez wpisanie frazy w liczby mnogiej
- Odnalezieni informacji poprzez wpisanie frazy z błędem (szczególnie dla dysortografów)
- Szersza reklama dla firm
-Większa liczba kliknięć
-Większa liczba klientów


Wady

- Wysoka cena
- Brak poprawnej pisowani przez użytkowników.

 

Rzetelna Firma
W3C HTML 5 Validation